Klagomålshantering

Rutiner för klagomålshantering

 

Om Du som förälder har klagomål på Förskolan Lille Katt i Täby AB  används nedanstående arbetsgång.

Steg 1

Vid våra förskolor vill vi uppmuntra till att synpunkter/klagomål på verksamheten eller dess personal tas upp direkt med den det berör. Om Du efter kontakt med personalen fortfarande har klagomål, ta då kontakt med förskolechefen/förskolläraren på avdelningen. Detta kan Du givetvis också göra om du av någon anledning inte personligen vill kontakta den problemet berör.

Steg 2

Ledaren tar emot ditt klagomål. Därefter kontaktar förskolechefen/förskollärare berörd personal för att få dess syn på sakfrågan.

Förskolläraren/förskolechefen ansvarar för att uppföljning görs inom 14 dagar

Steg 3

Är du ej nöjd efter steg 2 kontaktar du förskolechefen igen som kontaktar utföraren som i sin tur kallar samtliga berörda till samtal.

Kontakta oss via mail eller telefon.

Mail: lillekatt2@hotmail.com

Telefon: Förskolechef/förskollärare 08- 792 30 12

Mobil utförare: 0708 43 09 51

Samtliga samtal dokumenteras.



Steg 4

Om du inte känner dig lyssnad på och vill gå vidare med frågan kan du ta kontakt med kommunen via mail.

Du kan skicka in ditt klagomål på fristående verksamhetsutövare via e-post:
barnomsorg@taby.se

Skriv en kommentar: (Klicka här)

123minsida.se
Bokstäver kvar: 160
OK Skickar...
Se alla kommentarer

| Svar

Senaste kommentarer

11.09 | 15:42

Hej vill ansöka om att få jobba där 072 5825473

...
05.12 | 11:39

Jätte fint

...
05.12 | 11:38

Fint

...
08.11 | 18:39
Så ser veckan ut har mottagit 2
Du gillar den här sidan